Alla inlägg under juni 2013

Av Isabelle Bruhn - 27 juni 2013 15:07

Lr ja rödblondt. Dags för nå nytt :) sen iväg å träna lite :)

?

Av Isabelle Bruhn - 25 juni 2013 20:09

Toppen dag! Slöa hemma hela fm, gjorde rent på verandan, plockade lite å hade mig. Sen iväg på låååång promenad, as mysigt och varmt. Sen blev de handla och en Lasagne till middag. Båda barnen sover nu, toppen! Och jag ligger i sängen och undrar om min mage "krympt" ihop nå och om jag kan få på mig mina nya shorts :D gjorde en stor bukplastik 22 maj och jag hoppas de gett resultat nu, de vore jätte kul!! Fast alla säger att de e skillnad. Kul :) kan slänga in några bilder.

Av Isabelle Bruhn - 24 juni 2013 19:27

Ja helgen vart inte som planerat, var ut på kvällen på fredagen men fick åka hem vid 22 med feber. Ingen höjdare, sen va de bara att ligga i sängen hela helgen.. Hann med 2 myskvällar med chips å dipp iaf, så jätte hemskt va de ju inte.

Nu blir de måndags mys med min minsta lilla tjej :)

Av Isabelle Bruhn - 24 juni 2013 19:24

Torsdagen den 17 mars 2011 var jag på vändningsförsök, de gick inte alls och de gjorde såååå ont, sa efteråt att jag hade ont och dom va snabba med att säga att de va normalt, fick tid för snitt 2 veckor senare. På kvällen den 17 mars åkte vi mot Tyskland, jag hade ont, de va jobbigt, vi kom hem på lördag morgon och Jimmy hade fått köra konstant för jag hade så ont. Försökte sova men de gjorde så ont, vi kom till förlossningen runt 21-22 och väntade på läkare och kollade av värkarna, dom tyckte allt va lugnt och såg bra ut, men vi fick ändå va kvar, eller jag skulle va kvar och Jimmy åka hem men de vägrade jag. Vid 23 hade jag jätte ont men dom sa att allt va bra, vid 01 va jag förbannad och jävligt otrevlig och skrek efter en läkare, då gick det fort, riktigt fort. På med sexiga sjukhuskläder, kateter, lugnande, sen ner till op salen. Jag va full i skratt för Jimmy fick för stora "tofflor" ååå fort gick de som sagt, kl 01,29 (20 mars) hade dom plockat ut henne för då va hennes små fötter på väg ut.. Fick se en kladdig skrikande klump me massa hår, världens finaste klump ? Jimmy gick med barnmorskan till rummet medans dom stiftade ihop mig och sen rullades jag till rummet. Där satt en stolt pappa med en liten Linnea i famnen? jag fick henne i min famn och så klart kissa hon ner hela mig, toppen när man inte kan röra sig ;) sen vägdes hon och dom kolla längd, 46cm lång, 2660g. En liten tjej!

Av Isabelle Bruhn - 24 juni 2013 14:31

Ny blogg, bort med det gamla.. Kommer dela med mig av mitt liv och undrar ni något så är det bara att fråga!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 år från Mora, mamma till 2 flickor..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alma

Född 121008

Linnea

Född 110320


Ovido - Quiz & Flashcards